Pracownicze Plany Kapitałowe

Pracownicze Plany Kapitałowe PPK dla Firm

Pracownicze Plany Kapitałowe PPK to nowa, powszechna forma długoterminowego oszczędzania na emeryturę i sposób na zatrzymanie najlepszych pracowników w Twojej firmie.

   • proste oszczędzanie na przyszłość
   • środki w pełni prywatne i dziedziczone
   • dopłaty od pracodawcy i państwa
   • dla pracowników od 18 do 55 roku życia (powyżej 55 lat – na wniosek)
   • kapitałem zarządza nasz Partner Biznesowy AVIVA Investors jako największa instytucja finansowa w kraju spełniająca rygorystyczne kryteria

Wpłaty od pracownika, pracodawcy i państwa

• Pracownik: podstawowe 2% i dobrowolne dodatkowe do 2% wynagrodzenia
• Pracodawca: podstawowe 1,5% i dodatkowe do 2,5% wynagrodzenia
• Państwo: powitalna wpłata 250 zł i coroczna dopłata 240 zł

Dlaczego warto założyć PPK z nami i Aviva Investors?

• dotychczas zaufało nam wiele firm min. Vantage Development S.A., Euroimpex S.A., VMA Polska Sp. z o. o., MPK Środa Śląska, Wrocławskie Skauty we     Wrocławiu, Szkoły Europejskie we Wrocławiu, Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich FLORIAN, ENERGOSYSTEM Sp. z o. o., BD Group Sp. z o. o. Spółka   Komandytowa, MK Janura Sp. z o. o. Spółka Komandytowa, OBIS Cichocki, Ślązak Spółka Jawna, Przedszkole u Puchatka we Wrocławiu, VOLT-TIM,                 PWP Group Sp. z o. o., QMAF Sp. z o. o., S&S Work Force Sp. z o. o., Świder-Trans, Trans-Port, Truck Gigant Sp. z o. o., VEII Sp. z o. o. Spółka   Komandytowa, Elektroteg Sp. z o. o. Wire Solutions Grzegorz Bednarz, Gaspro Sp.  z o. o., Biuro Rachunkowe Beata Lipnicka, Automatic Solutions Sp.  z o. o. Spółka Komandytowa, TETERA Projektowanie Przemysłowe Sp.  z o. o., Spedycja Polska Grupa Transportowa Spółka Cywilna, RB & BB Sp.  z o. o., Pułaski Center Sp.  z o. o., Szkolenia Marcin Kruk, Europejskie Centrum Kształcenia Stylistów i Specjalistów, Biuro Rachunkowe AKURATNE itd. 
• wieloletnie doświadczenie – od wielu lat prowadzimy kompleksową obsługę firm,a od 2000 roku Aviva prowadzi w Polsce programy emerytalne dla firm i brała udział w tworzeniu reformy emerytalnej PPK w Wielkiej Brytanii 

• jedne z najniższych opłat na rynku za zarządzanie subfunduszami w ramach PPK, które będą ponosić pracownicy przystępujący do PPK

• dedykowana obsługa – Twoja firma otrzyma od nas wsparcie indywidualnego opiekuna – eksperta w dziedzinie produktów emerytalnych 

• bezpłatny portal dla pracowników – każdy pracownik będzie miał dostęp do portalu, gdzie będzie mógł sprawdzić stan swoich środków zebranych w     ramach PPK

• automatyzacja zarządzania programem PPK – jesteśmy w pełni zintegrowani min. z Comarch ERP HR, SAGE Kadry i Płace One Payroll

• bezpłatny formularze i bezpłatny program PPK Serwis do bieżącej obsługi PPK

WDROŻENIE PPK W TWOJEJ FIRMIE ONLINE LUB STACJONARNIE  

Jakie obowiązki po stronie Pracodawcy?

Sprawdź stan zatrudnienia na dzień 31.12.2019 (do stanu zatrudnienia liczą się wszyscy pracownicy od których w tych dniach były odprowadzone składki emerytalno – rentowe do ZUS)

Jeśli 31.12.2019 miałeś co najmniej 19 pracowników to nadszedł czas na PPK w Twojej firmie i należy zawrzeć umowę o zarządzanie PPK – termin ustawowy na zawarcie umowy o zarządzanie PPK to 23.04.2021 – u nas zrobisz to online lub drogą tradycyjną.

Nie zwlekaj z decyzją, którą i tak musisz podjąć, tylko skontaktuj się z naszym opiekunem klienta biznesowego (Dominik Filas tel. 793 539 081), aby zawrzeć z Avivą umowę o zarządzanie PPK w Twojej firmie – po zawarciu umowy problem z PPK będziesz miał już z głowy, gdyż informacja automatycznie trafi do PFR i PIP, a my zajmiemy się wszystkimi formalnościami w Twojej firmie i przygotujemy ją profesjonalnie pod kątem przyszłych ewentualnych kontroli. Jeśli nie masz czasu na spotkanie i chcesz jak najszybciej zawrzeć umowę o zarządzanie to istnieje możliwość zdalnego zawarcia takiej umowy poprzez wypełnienie specjalnego formularza online – napisz lub zadzwoń do nas.

Jakie obowiązki po naszej stronie po zawarciu przez Pracodawcę umowy o zarządzanie?

Bezpłatnie szkolenia (online lub stacjonarnie) dla pracowników oraz kadry zarządzającej, w tym również kadrowych i księgowych
Bezpłatne ulotki informacyjne dla pracowników w czterech językach oraz wszystkie druki i formularze do bieżącej obsługi PPK
Przygotowanie Pracodawcy na ewentualne przyszłe kontrole Państwowej Inspekcji Pracy PIP
Zapewnienie bieżącej obsługi i rozwiązywanie na bieżąco ewentualnych problemów zgłaszanych przez Pracodawcę
Zapewniamy bezpłatny webinar kadrowo – podatkowy dla kadrowych i księgowych
Instruktaż z obsługi programu PPK Serwis, który Pracodawca otrzymuje bez opłat

Zapraszamy Pracodawców na bezpłatne cykliczne szkolenia z PPK (online) - zapisy drogą e-mailową. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z opiekunem klienta biznesowego - Dominik Filas tel. 793 539 081

Wyślij wiadomość